Rakentuistumisen teoriasta onkin jo tässä blogissa ollut monta kirjoitusta.  Mielestäni erityisen mielenkiintoista kuitenkin on, kuinka Falkheimerin (2007) mukaan Giddensin rakenteistumisen ja myöhäismodernisuuden teoriat auttavat ymmärtämään syitä PR:n kehittymiseen sekä sen tapoihin ja keinoihin kehittyä.
 
Internetin syövereistä löytämäni lähteen mukaan Giddensin rakenteistumisen teoria tarjoaa myös uusia näkökulmia PR:n tutkimiseen, sillä se käyttää uusia tapoja käsittää ja määritellä organisaatio ja sen ympäristö. (Botan & Hazleton 2006). Botan & Hazleton (2006) lisäävät, että koska myös rakenteistumisen teoria ottaa huomioon eri organisaatio- sekä yhteiskuntarakenteiden rekursiivisen luonteen sekä ihmisten erilaisen kanssakäymisen, voi se auttaa ymmärtämään organisaatiokulttuuria paremmin.
 
Noh, te jotka olette Giddensin teorioihin muiden lähteiden tai vain meidän ryhmän blogimme kautta tutustuneet, tuntuuko siltä, että Giddensin ajatusmaailmat ovat auttaneet teitä ymmärtämään yllämainittuja asioita paremmin?
 
Botan, H. C. & V. Hazleton. (2006). Public Relations II. Lawrence Eribaum Associates. 
 
- Riikka L.